Perhekahvila

Perhekahvila Vilske

MLL Pöytyä

Kahvila ei vielä avoinna, perhekahvilaan kaivataan vetäjiä. Tiedotamme tarkemmin kun Vilske avaa ovensa.

Tulossa:

Iltaperhekahvila yhteistyössä Pöytyän Seurakunnan kanssa. Seuraa tiedotteita MLL Pöytyän Facebookissa ja Instagramissa.

SEURAKUNNAN JA MLL:n YHTEINEN PERHEKAHVILA

Perhekahvilan toiminta muuttui merkittävästi vuonna 2015. Tiistaiaamun Ilona- tapaamiset siirtyivät torstaiaamuun ja paikkana toimii Riihikosken Seurakuntatalo. Pöytyän MLL aloitti uuden yhteistyömuodon Pöytyän seurakunnan kanssa joka tarkoittaa seurakunnan perhekerhon ja MLL:n perhekahvila Ilonan yhdistämistä yhteiseksi Perhekahvilaksi.

Tapaamisissa edelleen löytyy juttu- ja kahviseuraa vanhemmille ja leikkiseuraa kaikenikäisille lapselle. Tapaamisissa on ohjattua toimintaa tarjolla (esim. askarteluja, esittelijöitä, retkiä tms), välipala sekä lopussa pieni hartaus-/lauluhetki johon osallistuminen on täysin vapaaehtoista.

Tapaamiset ovat siis torstaina Riihikosken seurakuntatalolla 9:30- 11:30 ja ne ovat täysin maksuttomat ja kaikille avoimet- vakaumuksesta huolimatta.

Perhekahvila Vilske keskiviikkoisin klo 10-12

Uudet tilat:

Mäkiäisten talo, Turuntie 570 Riihikoski.

Tervetuloa!!

Perhekahvila tapaa torstaisin Riihikosken seurakuntatalossa klo 9:30- 11:30. Perhekahvila toimii yhteistyössä Pöytyän seurakunnan kanssa.