Jäsenyys ja edut

Kevätterveisiä sinulle, MLL Pöytyän yhdistyksen jäsen!

Kiitos, kun olet mukana!

Meitä Mannerheimin lastensuojeluliiton jäseniä on Suomessa jo yli 86 000. Yhdessä muodostamme Suomen suurimman perheen! Juuri Sinunkin jäsenyytesi yhdistyksessämme on erittäin tärkeä, sillä ilman teitä jäseniä ei yhdistyksemme toiminnan jatkuminen olisi mahdollista!

MLL Pöytyän yhdistys kulkee rinnallasi 82 vuottaan. Olemme saaneet jälleen tänä vuonna toivottaa ilolla tervetulleiksi uusia jäseniä hallitukseemme. Meillä on kasassa todella upea porukka, jonka kanssa yhdistysaktiivina toimiminen on mieluisaa ja antaa enemmän kuin ottaa. Yhdistyksemme kaipaa kuitenkin edelleen lisää aktiivisia jäseniä! Olisiko Sinulla hetki aikaa, hyviä ideoita tai kokemusta, jota haluat hyödyntää paikallisyhdistyksemme toiminnassa? Kaikenlainen ideointi ja osallistuminen on tervetullutta, tehdään yhdessä merkittävää vapaaehtoistyötä alueemme lasten, nuorten ja perheiden hyväksi! Voit osallistua juuri sen verran, kuin Sinulle sopii.

Yhdistyksemme jo perinteeksi muodostuneita tapahtumia ovat keväisin vapputapahtuma sekä syksyisin halloweendisco. Vapputapahtuman esiintyjänä on tänä vuonna Pikku Kakkosestakin tuttu Pikkuli! Syksystä kevääseen olemme järjestäneet myös koko perheen laatuaikaa eli perhesählyä ja -liikuntaa Kisariihessä kerran kuukaudessa. Lisäksi yhdistyksemme rikkautena on kaksi lukumummoa, jotka ovat lukeneet satuja lapsille Riihikosken kirjastolla. Tänä keväänä alueemme vauvaperheitä on ilahduttanut myös Tanssitan vauvaa -kurssi.

Viikottaisia toimintamuotojamme ovat nuorten kuntosalivuoro SunSali Riihikoskella tiistaisin klo16.30-18.30 sekä yhteistyössä Pöytyän seurakunnan kanssa toimiva perhekerho Riihikosken seurakuntatalolla torstaisin klo 9:30 alkaen. Kesä-heinäkuun ajan perhekerhon korvaa viikottaiset puistotapaamiset alueemme leikkipuistoissa.

Lisätiedot tapahtumista ja ajankohtaiset tiedotteet löydät verkkosivuiltamme poytya.mll.fi , Facebookista facebook.com/mllpoytya sekä uutuutena nyt myös instagramista @mllpoytya

Ota rohkeasti yhteyttä, pääset mukaan toimintaamme helposti! Uudelle jäsenelle liittyminen mukaan Mannerheimin lastensuojeluliittoon on helppoa, se käy kätevästi netissä osoitteessa mll.fi/liity . Liittymällä jäseneksi kannatat oman alueesi tärkeää vapaaehtoistoimintaa ja saat myös monipuolisen Lapsemme-lehden kotiisi 4 kertaa vuodessa. Muista liittää jäseneksi myös muut perheenjäsenet, alle 18-vuotiaille jäsenyys on maksuton.

Ystävällisin terveisin

MLL Pöytyän yhdistyksen hallitus

Riihikoski huhtikuu 2018

PS. Muistathan hyödyntää myös jäsenetusi! Paikallisista yrityksistä saat etuja jäsenkorttia näyttämällä niin kukista, koruista, kuntosalikortista kuin urheiluvälineistäkin. Valtakunnallisesti saat etuja esim. eri hotelliryhmiltä, autonvuokrauksesta ja Jesper Junior-myymälöistä. Lista jäseneduista löytyy kotisivuiltamme.

Seuraavat liikkeet antavat

Pöytyän yhdistyksen kortilla alennusta:

KukkaFuksia, -10% ruukuista ja koreista.

Turuntie 2 Aura, puh. 02-4860950

Kulta-Viljaset, paljon tarjouksia ja tuotteita jopa -50% kaikille jäsenyydestä riippumatta.

Jäsenetuna vakituisesti -10% lasten kelloista sekä Lumoava-sarjan lasten koruista.

Kauppiaskatu 4 (Forum kortteli) Turku, puh. 040-5267068, www.kultaviljaset.fi

Kuntosali SunSali, -10 % kuntosalin 10 kerran kortista.

Yläneentie 54 Riihikoski, puh. 044-3012603, www.sunsali.fi

Kuntosali Kyrön Fysioterapia, - 10 % kuntosalin käytöstä,

Kyröntie 30 Kyrö, puh. 02-4868138, www.kyronfysioterapia.fi

Kyrön Kulta-Kello Oy, -10 % tuotteista (ei Kalevala korut, Nomination, Lumoava),

Kyröntie 35 Kyrö, puh. 02-4862277, www.kyronkultakello.fi

Silmäasema Silmäoptiikka Riipinen, - 20 % silmälasit

(sis. kehys, linssit, näöntutkimus), -20 % aurinkolasit (ei Oakley), -20% piilolasit ja niiden hoitotuotteet,

Vesikoskenkatu 3, Loimaa, puh. 02-7632049, www.silmaasema.fi

Soitinliike Kareliasales Oy, -15 % tuotteista,

Riihikoski, puh 040-8449113

Loimaan keilahalli, keilausvarauksen yhteydessä keilausjalkineet maksutta, Kartanomäenkatu 2 B, 32200

Loimaa, puh. 02 - 721 8988, www.loimaankeilahalli.fi

Loimaan Sportia, -15 % urheiluvälineistä ja -vaatteista

(ei kuntoilulaitteet, polkupyörät, sykemittarit)

Aleksis Kivenkatu 7, Loimaa, puh. 02-7217250, www.sportialoimaa.fi

Alennukset lasketaan normaalihinnoista. Alennuksen alennuksia ei myönnetä.

Jäsenalennukset saa vain jäsenkorttia näyttämällä.

Katso valtakunnalliset jäsenedut

MLL:n liiton verkkosivuilta